Fraud Blocker Femei în industria bobbleheads | Blog MiniMeCraft
LIVRARE 1-2 LUNI DE LA COMANDA FERMA

Femei în industria bobbleheads

Share this post

Femei în industria bobbleheads

Știm că de obicei, atunci când mai vorbim de industria bobbleheads și de ceea ce se mai întâmplă, majoritatea fețelor pe care le vedem sunt masculine, însă în domeniu lucrează chiar foarte multe femei, unele dintre acestea ajungând chiar și în funcții înalte, cum este Valerie Camillo.

Femei în industria bobbleheads …

Punându-și în practică ideile sale creative și energia intelectuală pentru a îmbunătăți brand-ul echipei de baseball a Washington-ului. Valerie Camillor s-a gândit la ideile de marketing pentru echipa chiar de dinainte ca Nationals să o plătească pentru a face asta.

Camillo a știut dintotdeauna că vrea să lucreze în domeniul sportiv, dar a declarat că până a intrat in industrie a durat ceva timp și a presupus destul de multă muncă.

“Am avut parte de multe aproape-reușite și de multe eșecuri de-a lungul drumului. Și cu siguranță au fost momente în care credeam că nu o să se întâmple niciodată. Dar nu am renunțat niciodată la visul meu.” spune Camillo

Camillo s-a alăturat Nats ca ofițer de marketing chiar înainte de sezonul din 2014, lăsând o poziție similară în spate, cu Asociația Natională de Basketball în New York City.

“Am căutat în contactele personale pe care le aveam, de la școală până la muncă și chiar și în cercurile sociale. Faptul că scopul meu era să lucrez în domeniul sporturilor m-a făcut să mă îndrept spre oameni care lucrau deja în domeniu și care au fost foarte generoși cu timpul și sfaturile lor.” ne spune despre cum a reușit să stabilească  legătura care a dus-o către jobul ei cu NBA- primul loc de muncă pe care l-a avut în industria sportivă.

Responsabilă fiind de departamentele de generare de profituri– incluzând vânzarea de bilete, marketing-ul, evenimentele speciale și parteneriatele cu corporațiile- ideile pentru temele jocurilor, figurinele bobbleheads, suvernirurile oferite fanilor și chiar noile băuturi Anheuser Busch sunt toate din ideile lui Camillo.

industria-bobbleheads

“Avem o bază de fani foarte isteți și implicați. Ei ne anunță când să facem aceste lucruri, când să lucrăm în referințe culturale bine gândite sau comentarii despre ce se întâmplă în comunitatea locală, pe platformele jocurilor noastre. Ne înștiințează că le place și că apreciază.” declară Camillo.

Camillo a crescut în Oakton, Virginia și a studiat la Universitatea din Virginia, neimaginându-și niciodată că va ajunge să și lucreze în aceeași zonă.

“Sfatul meu pentru toată lumea este, dacă ai un vis, dacă ai în minte o  carieră pe care vrei să ți-o clădești, să nu renunți niciodată la el. Continuă să-l cauți, să-l urmezi pentru că nu se știe niciodată când poate deveni realitate.”

Următoarea idee nemaipomenită este un festival al crabilor la arenele une vor juca Nationals cu Orioles in Baltimore. Fanii pot desface crabii și se pot uita la meci în același timp.

“Ai aceste idei minunate, le detaliezi atunci când ești înafara sezonului, le duci cu tine de-a lungul anului, îmbunătățindu-le și apoi le pui în aplicare.  Când vezi zâmbetele de pe fețele fanilor, știi că ai făcut o muncă extraordinară!” ne spune Camillo

Această poveste este parte a seriei WTOP’s Women of Washington, ce este sponsorizată de Washington Area Cadillac Dealers.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *